Skyrim


I CAN'T WAIT!! Here's a little something I threw together in anticipation of the next offering from Bethesda in their glorious Elder Scrolls series.



The "POP CULTURE REFERENCE" shirt is available here at http://sharkrobot.com/t-shirts/pop-culture-reference-pre-order-till-feb-20th



Here are the lyrics:



Holy shit, what is this?

Forged in God's very flames.



Do mine eyes tell me lies,

A new Elder Scrolls Game?



Time is nigh, I must fly,

Venture forth on my quest.



Goodbye Ma, goodbye Pa

And goodbye Girlfriend's breasts.



I'll be off Azeroth, catch you later Hyrule.

I'll be gone Albion, I'm no longer your fool.



Other crap filled the gap

While I waited to begin...



The adventure of my life

in the land of Skyrim!
  • Thelegend27

    Day 809, I'm still playing Skyrim with my first character.

  • jay j

    I remember being swept up in the skyrim hype train, I was not disappointed

  • Spuggy Spager

    A whole lot of nostalgia.Haven't watched this in years. I miss those days

  • Foster

    Bethesda at E3 tonight, could it be time again?

  • I'm a Channel

    here because it's Skyrim again

  • Emiltwil

    Who from "RETURN TO SKYRIM", guys? ;DD

  • shadowdoomdread Official

    Harry erection Harry you have an erection

  • Alex Johnson

    5 years since this came out? wtf man.

  • Vidiots

    Can we get a remastered version of this? lol nah you don't have to,

  • Famtomerc

    4 years. Still the best thing ever

  • S. LocoKnight

    Still know every damn word of this song.

  • DDRJ Groomes vlogs

    I'm watching this is 2016 and I still think SKYRIM is better then fallout 4

  • SimderZ

    5 years on, im still playing it.. It NEVER gets old

  • BlueStormZion

    I find it reprehensible that Youtube puts an 18 minute advertisement before a 1 minute and 19 second video.

  • MrPartySack

    How does one create such amazing art?

  • Decaticon

    i remember seeing the trailer with my older cousin and being so confused thinking it looked amazing i was like wow the wild bears and cooking wow look at the graphics and such nad i saw so little and never knew the name then i randomly now have the game with addiction :P

  • Iron Bridge

    If this was really Skyrim accurate then he would have ridden the horse up the mountain...

  • RichC Gaming

    New Skyrim player here. I just watched this for the first time! Loved it!

  • Masterjedi343

    Has it really been 4 years? Holy shit...

  • Csanortious

    I am free, Destiny, I'm no longer your fool!

  • CNC-Sam

    I just resaw this for the first time in ages. aka 5 years

  • TehFocus

    This still gives me the goosebumps. Way WAY better than the new rap song.

  • Mysterie

    I haven't watched this for 5 years until now and I still remember all the lyrics

  • axeltf

    Someone her after the new video?

  • Yamze ThunderBear

    This still raises the hair on my back to this day...

  • Andreas Otto Hansen

    Man, this takes me RIGHT back to the hype.

  • rwmovies

    I remember watching this a lot when I was 13. oh how times have changed

  • GARGANTUANMASKEDFISH

    Funnily enough, Skyrim itself became one of the biggest "POP CULTURE REFERENCES".

  • Captain Cücumber

    Boner skill increased to 6"

  • Zelda Henson

    Huh... I always thought this song was longer.

  • yokai nov

    Remaster incoming!!!!!

  • Will Deamer

    I was watching Ashens then Dan bull now this wtf

  • monkey kid

    This is what we all were like when we heard about SKYRIM!!

  • DennisMK

    Happy 5 years anniversary Skyrim!

  • Sergey Popov

    i felt like this in 11.11.11 and i felt same thing in 28.10.16 :D

  • EmanGameplay

    This is how I feel right now with the Special Edition

  • notenex

    I've used to like this, but then i took an arrow to the knee.

  • wojakov

    My 5years old daughter said, you sing beautiful :*(But she can't understand what it is all about)

  • Selseus

    Wow, I remember watching this when it first came out and I was so freakin' excited about Skyrim that I ordered the collector's edition. I cannot wait for the Skyrim Remaster!

  • Chris G

    Still get goosebumps after all those years.Up to this point the best game ive ever played.

  • Erron Black

    We all have a friend like this.

  • Altan Şirin

    Around 600 hours ive played skyrim still not bored. Help me!

  • ChinakovVS

    harry should release a remaster of this video lol

  • Dro'yla Jarhir The Feline Thief

    That was pretty much me when that trailer came out. And then all I got was Skyrim. Thank you Bethesda for using my hype as a crapper.

  • Kickass 101

    Why would anyone dislike this

  • Cat Hope

    Glances from side-to-side Who wants to tell him about "Skyrim Remastered???" XD

  • O-Contexsial

    "I'll be off, Azeroth"How could ANYONE ever say that?! :c

  • Mark English

    Oh god I just realized that was Oney at the beginning

  • NutellaT

    Shit was that fable??? nice dude.

  • Justin8e8(Just A Cardboard Box)

    Is it odd that I saw this 3 years or so ago and only now I notice the boner?

  • Juan Flores

    cant wait till skyrim on ps4 loved it on ps3 im ready to explore

  • Mad God Morgoth

    Having the remaster come out makes watching this video even better!

  • RaeLogan

    Chris Chan's license plate, tho

  • wajih hassan

    7 years later and still no elder scrolls 6

  • Old Snake

    When Skyrim Special edition came out.

  • 66_greenrunner_77

    0:39 most Accurate Description of Skyrim

  • Krono Whooves

    but will he do the skyrim remastered  version

  • WhoReallyCares Brewer

    1:09 ONE HANDED LEVEL 100 AM I RIGHT OR AM I RIGHT LADS!?

  • nexamate

    Does that sign say sonichu

  • OMGITS iGraxD

    Skyrim ia not only the game, it's also the love of the comunity

  • B rad Epic

    You gonna make a video on skyrim special edition? Please do

  • metalskellington19

    anyone else watching this to get pumped for the remastered edition?

  • Coyote Bite

    Damn i miss 2011 and 2012, much simpler times...

  • Adrian Gomie

    HAHAHAHAH WHAT A LET DOWN ..... jk this game is cool. jk gameplay sucks

  • YourPalAL

    That boner at the end lmfao!

  • SteampunkC0wb0y

    Harry makes me feel more immersed in the ES universe than the ES games themselves :I

Hitman Absolution: Hiding In Plain Sight
The Senile Scribbles: Skyrim Parody - FULL SERIES
Hal the Misinterpretive Porn Star
The Elder Scrolls (1994-2011)
AN ARROW IN THE KNEE
Skyrim [Spanish Fandub]
Who is the Strongest Enemy in Skyrim?
RETURN TO SKYRIM | Dan Bull & Harry Partridge
Nicolas Cage Wants Cake
Elder Scrolls V Skyrim: Official Gameplay Trailer
Skyrim: Sneaking
Skyrim Badass
© 2018 Скайрим 5 — прохождение игры где найти самый мощный меч видео
Все материалы, размещенные на сайте skayrim5.ru, взяты из открытых и предоставляются исключительно в ознакомительных целях.